Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg under februari 2013

Av Camilla - 21 februari 2013 22:37

Förra veckan träffades jag och Carola för att träna i den ny fast vid det här laget kanske den ses som gammal för vissas, men för mig är de ny.


Jag tränade själv på fredgen, då körde vi rallly och lite annat som kommer på film och på lördagen var det struktur träning med Carola. Hon hjälpte mig med hur jag ska kunna gå vidare i att utvecklas så jag och Aysha kan lyckas så bra vi kan på en tävling. Vilket vi har en inbokad den 10/3 i Apollogruppen var det nu ligger =)


Här kommer två filmer från 2 av våra platsliggningar. De tär alltså Ayshas allra första platsliggningar någonsin då hon blir lämnad sådär lös brevid en annan hund och hon skötte sig bra. Första filmen bjuder hon på Roaw Roaw då hon förmodligen ansåg platsliggnen avklarad =) Denna hund är något utöver det vanliga, den saken är klar och jag älskar henne så högt!



Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards