Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg under augusti 2015

Av Camilla - 15 augusti 2015 17:38

Ser ju jätte knasigt ut med alla frågetecken men det är i själva verket emojis dvs olika smilegubbar som bloggplatsen förvandlar till frågetecken av någon konstig anledning. Ville bara nämna det så ni inte tror jag blivit helt knasig :)

Av Camilla - 15 augusti 2015 17:36

Imorse bar det av till Eskilstuna då det var dags för utställning. Jag var nervös i vanlig ordning, tänk att jag aldrig vänjer mig! ? Aysha är lite hetsig när vi precis kommer till platsen men sen lägger hon sig och chillar i buren. Det är så skönt att hon kan koppla av så bra.

Jag hade seriösa planer på, ja nästan bestämt mig för att hoppa över utställningen idag men åkte iaf som tur var ?. Toppen väder och det hela slutade med att Aysha fick Exc2 med CK och sen 4e bästa tik ??? Är så nöjd med resultatet!

Sen bar det hemåt, sommaren är äntligen här för att stanna och Fröken A njuter i solen hela dagarna. Så lyxigt att kunna ha henne ute så mycket nu när vi bor på landet. Känner mig som en dålig matte som inte aktiverar Aysha något just nu och sen en tid tillbaka men ändå snarkar hon högt på kvällarna efter en hel dag ute i solen. Tänkte jag skulle försöka blogga lite igen, sagt det många gånger så vi får se hur det går ??

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards