Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Camilla - 23 januari 2014 21:12

Jo, vi ligger i träning för att 2014 kunna ta oss ut på lydnadsplanen, min stora dröm har alltid varit att få tävla i lydnad och nu känns det som att det kommer kunna bli verklighet. Tar privatlektioner av värlens bästa Meril. Bättre instruktör finns inte, gillar hennes tänk och hennes stora vidd i att se olika lösningar, jag är lyckligt lottad som har Meril =)


Annars så har äntligen Ayshas vaccin kommit så på måndag ska hon få sin första spruta, hennes allergi är väldigt lindrig måste jag säga, inte behandlat henne sen i höstas någon gång och då var det bara med några spray kortison och sen har det varit lugnt. Känns bra att komma igång med vaccinet så det stoppar upp utvecklingen av allergin.


Jag ska verkligen verkligen och igen verkligen skärpa mig och skriva blogg oftare, vill ha det nu när vi tränar och utvecklas och förhoppningsvis når vårt mål =)


Nepp, det var allt för den här gången =) Är så galet trött så tänkte passa på att sova när jag får, jobb i helgen igen så då kommer det inte bli lika mycket sova.


Hare gott folket =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards