Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 5 februari 2023

Av Camilla - 5 februari 2023 11:43

Goddag allihopa!


Känns som evigheter sen jag var härinne på bloggen för att uppdatera om vad som händer i Ayshas och mitt liv men även hennes vänners liv. Ni får ha överseende med att det tar ett tag att komma in i skrivandet igen och hur allt här på bloggen funkar med bilder osv.

 

Jag kan börja med att säga att Aysha mår relativt bra och tänk att hon nu är hela 12,5år gammal     . 

Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad och enormt ödmjuk av att få chansen att få leva sida vid sida med min allra bästa vän som lärt mig enormt mycket de ca 11 år hon levt hos oss   

 

När Aysha kom till oss vid 13 månaders ålder och vi efter någon månad röntgade hennes armbågar och höfter, fick vi det tråkigta beskedet att Aysha har 2 på armbågarna, och när jag då ringde till SKK för ville se hur de tänkte och prata om läget, sa dom att det är riktigt "fula" 2or, det är liksom mer att det lutar mot 3 än 1. På armbågar kan man ha ua (ingen anmärkning alls), sen delas det upp i; 1or, 2or, och 3or. Och min Ayska har alltså 2or.

 

När vi fick veta reslutatet blev jag ledsen och rädd att behöva skiljas från min älskade Ayska på tok för tidigt i livet. Jag hade sagt till mig själv att blir hon iallafall 8 år är jag jätte tacksam att vi fått de åren tillsammans. Men se på oss nu, 12,5 år senare och Aysha är lika påhittig, full i bus och hon älskar att jobba =)

 

Finns så mycket jag skulle kunna skriva om men en sak i taget, så börjar med en mjukstart och slänger upp några bilder på min valptant   

 

           

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards