Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Camilla - 31 december 2012 23:05

Jahapp, mindre än 1h kvar på 2012. Ett år som varit fullt med olika händelser i olika kategorier, och jag kan aldrig låta bli att vara sådär otroligt nyfiken på vad nästa år kommer att innehålla och bjuda på.


2012 blev inte alls som jag tänkt mig när det kommer till hunderiet. Jag och Aysha skulle ha ett lugnt år då vi skulle lära känna varann och ha det som fokus. Nu blir det ju väldigt sällan som jag tänkt och planerat så vi har ju varit ute på en del utställningar, något jag alltid sagt att jag aldrig kommer genomföra själv utan gillar konceptet att stå vid sidan av och hejja på alla andra =)


Fast Aysha varit hos oss i över ett år nu så kan jag känna att vi har lååångt kvar tills vi känner varann, fast ibland undrar jag om inte Aysha är en vildhäst egentligen som aldrig kommer att kunna tämjas =)


Finns inget roligare än när jag får höra saker från Ayshas tidigare liv när hon levde i Italien =)


En sak som fick mig att gapskratta, eller allt som har med Aysha och hennes tidigare liv får mig oftast att gapskratta eftersom det visar så tydligt på vilken vilde hon är, aja hur som helst så berättade Maria att Angela berättat att Aysha vid ett tillfälle hängt sig fast i en hästs svans på stranden och hästen bara skrittade framåt sakta men Aysha hängde kvar raklång, hahahahaha, kan man göra annat än skratta?


Eller att hon brukade sticka till ett par rikemans folks pool och ta sig ett dopp när andan föll på, ja softa och chilla som den diva hon är, ägarna fick ringa till Angela och säga Signora, Signora, hunden är här igen och badar i vår pool *skrattar så jag tjuter*


Ja ni kan ju tänka er hur livet med en Aysha ser ut, hon är inte som alla andra hundar, hon är något extra åt alla möljiga håll och kanter =)


Jag ser fram emot 2013 och hoppas det kommer ge oss många roliga äventyr, fast jag behöver inte vara orolig, lever man med en Aysha är äventyr ngt man får räkna med =)


Gott Nytt År mina fina vänner därute!


 

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards