Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Camilla - 7 mars 2013 19:58

Jag har ju haft oturen att bli dålig, mitt knä känns som att det är ur led men det är en hel annan historia som jag tar i ett annat inlägg. Jag har också blivit väldigt sjuk på annat vis som också tillhör ett annat inlägg. Men för att ni ska förstå hur otroligt tacksam och hur jäkla bra denna kennel är så erbjöd Maria Olivemark att ta Aysha i över 1 vecka och ställa henne på 2 utställningar åt mig. Jag saknar min lilla tvättbjörn men jag vet att hon har det bäst hos Maria och Luigi. Dom kommer nog tycka det känns väldigt lugnt och skönt när hon sen åkt hem igen på lördag. Jag längtar men samtidigt lite orolig över mitt knä som jag inte får belasta egentligen, men äh man får inte vara för knusslig av sig.


Hur som ett Stort Tack Till en av Sveriges Bästa Amstaff Kennlar som ställer upp fast frågan inte ens är ställd utan enbart för att vilja hjälpa till. Er hjälp är guld värd och vi är er evigt tacksamma för det ni gör för oss! Tack för att ni tar hand om Aysha så bra åt oss när vi som mest behöver det!


Tusen Tack Maria och Luigi   

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards