Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Camilla - 2 mars 2010 21:13

Ja det är det, helt otroligt att Tyra äter sin pencillin utan problem morgon och kväll. Jag lägger den i lite burkmat, hennes special i/d såklart och sen kramar jag till så det blir som en köttbulle. Hon är inte ens misstänksam *skrattar*


Ja, Tyra verkar för övrigt må rätt okej, men hela min intuition säger något helt annat. Det är något som inte stämmer, vad nu det kan vara. Hon har hostat en hel del idag, men tror inte det har med magen att göra, och jag hoppas för allt jag äger och har att hon inte åkt på någon jäkla kennelhosta. Nu ska min lilla tjej börja må bra. Jag har bestämt att hon inte ska följa med på hundkursen på torsdag. Vill att hon ska må bra innan hon träffar andra hundar och ska vara på kurs.


Jag var till djuraffären och lät dom klippa Tyras klor häromdagen. Hon lät den snälla kloklipperskan klippa på och göra som hon ville. Skönt att se att Tyra är så snäll och att hon fortsättningsvis är det efter Strömsholmvistelsen.


Jag längtar tills all snö är borta. Det går ju inte att vara ute, Tyra fryser direkt och det kan jag ju även förstå för hennes mage är ju helrakad efter ultraljudet. Jag bäddar in henne i täcken men hon fryser ändå. Vi får vara ute korta stunder, men nu får det banne mig vara nog på vintern så vi slipper täcken och kan vara ute i skog och mark igen =)


Det var allt för idag, hoppas ni har det bra därute =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards