Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Camilla - 30 mars 2010 20:23

Det är lite tungt just nu. Han jag jobbade som personlig assistent för gick bort i lördags. Så mina tankar har funnits hos honom och hans familj. Svårt att fokusera på så mycket annat just nu. Men idag tog jag mig i kragen och åkte hem till Anna, som har Ebba. Jag tog några kort, men dom slänger jag upp senare. Ebba tyckte att Tyra var lite för på och att hon lekte lite väl för rufft. Vi gick sen en koppelpromenad och Tyra skötte sig över förväntan. Ebba tog tillfället i akt att reta Tyra så mycket hon bara hann med *skrattar* Man såg riktigt hur Ebba var stor retsticka när hon plockade upp en pinne i munnen och bar den. Såg inte Tyra den så, såg Ebba till att Tyra såg den =) Vi gick även in till Anna och hälsade på. Hundarna var det lite väl mycket fart och fläckt på och till slut fick Ebba nog, för det var ju faktiskt Ebbas hem. Så vi bestämde oss för att hundarna fick vara på varsin plats och inget mer bus. Tack Anna för en trevlig eftermiddag! Efter det så åkte jag upp till klubben en sväng med Tyra och tränade lite kontakt. Hon är verkligen mattes ögonsten, så arbetsvillig och motiverad att samarbeta. Måste säga att i tuffa stunder i ens liv så är det guld värt ( mer än vanligt ) att ha hund, för den läker verkligen ens sår. Nu bjuder jag på lite kort =)


  Tyra kan det där med att bjuda på sig själv=)   Tyra spanar in något.   Full fart i vanlig ordning   Tyra gör sitt bästa i att inte åka ner i snön...     Tyra gör allt hon kan för att hålla sig uppe på skaren..   Tyra älskar sina stenar *skrattar*   Tyra hjärta stenar =)   Tyra håller koll på att jag inte ska försvinna =)   Visst blir man nyfiken på vad hon spanar på därinne??   Här ser man riktigt hur busig Tyra är =)   Tyra aka Sälansikte *skrattar*   Majsan och Fido   Fido ligger i snön och inväntar bus från Majsans håll..   Majsan är så fin, jag är så nöjd med det här kortet...   Puss Puss =)   Tycker Fidos öron ser så roliga ut =)   Bus på hög nivå =)   Vackra Lexie, en Staffordshirebullterrier..   Fina fina Lexie!!   Fido är en bland dom snällaste hundarna jag känner =)       Måns är snart färdig utbildad vårdhund =)     Tycker Tyra ser så snopen ut på den här bilden...   Här gick det undan igen =) Fullt ös medvetslös          

Älskade, älskade Tyra, du är det finaste som finns!!!  

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards