Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Camilla - 7 december 2011 13:56

Idag fick Aysha träna på att vara själv i 1 h igen, jag hade nogrannt lagt undan sånt som är av mer värde, som fjärrkontroller, spelkontroller, dator, kamera osv. Kände mig riktigt nöjd när jag gick för jag tyckte jag hade lyckats bra den här gången med att leka fågel fisk eller mitt emellan *ler*


Men Aysha var av en annan åsikt, det riktigt kliade i hennes små inredningstassar den här ynka timmen så hon jobbade mer effektivare än sist, fullt sjå hade hon haft med att sortera papper och förvandlade sig själv till en pappersförstörare på sånna papper hon tyckte borde kastas men höll ett sådant sekretessvärde att det var viktigt att se till att det icke var läsbart när det väl hade kastats. När det var gjort tyckte hon att den där snäckan och småstenarna fick vara i min ljusdekoration på bordet, men ursch vilka fula illaluktande ljus som stod där, hon kunde bara inte förmå sig att se det längsta största ljuset utan barmhärtigade sig över det och såg till att det blev betydligt mindre på alla sätt och vis. Nästan så jag tyckte det luktade juleljus ur munnen på Aysha när jag kom hem *fniss*


Näpp, nu får jag backa bandet lite och se till att bara lämna henne korta mini stunder för att få bukt på hennes inredningsnojja och allt vad hon tar sig för, så ikväll blir det inget julbord för min del med jobbet utan jag får fint stanna hemme med fröken Aysha och det är nog inte henne emot *ler*


Sprang på Anna på sjukhuset och vi bestämde att vi skulle ses en sväng med hundarna så vi åkte till en fårhage, tom sådan såklart och lät dom busa, men dom var inte så intresserade av varandra utan donade mest med sitt på varsitt håll. Aysha fattade tycke för en stor rishög som hon började dissikera, den var väl för ful eller nåt *skratt* Plötsligt ser Aysha lite väl konstig ut och Anna säger direkt att hon måste ha fått en pinne som fastnat i munnen, jag såg inte det till en början, men när Aysha började gå mot mig med ett lustigt öppet gap insåg jag att det måste sitta en pinne på tvären i munnen på henne, så jag försökte hjälpa henne att få ut den och smack sa det så lossnade den och Aysha var nöjd över att kunna stänga munnen igen och jag var mindre nöjd över att min långfingertopp blev kvar därinne, aj aj aj säger jag bara, det gjorde lite ont och eftersom det envisades med att blöda fick vi efter en stund runda av och åka hem och plåstra om.


Här kommer lite bilder från tidigare idag:


Fullt ös, du ropade matte, jag koooommer =)


   

  Aysha och Ryan =)



Såg nu att laddningen blivit konstig så vissa kort har liksom försvunnit så dom får jag försöka ladda upp igen men gör det senare. Hoppas ni har det bra därute i slasket! I eftermiddag blir det träning med klicker igen och sitt och ligg och lite fotposition =) Inkallningen har vi ju tränat på tidigare idag när vi var ute med Anna och Ryan och jag måste ge Aysha mer än godkänt, så det tar sig med den träningen, så roligt att se!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards