Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Camilla - 8 december 2011 09:25

Inatt har jag sovit dåligt, Aysha har velat komma upp i sängen flera gånger, men eftersom jag verkligen vill kunna sova på nätterna vill jag att hon ska sova i sin bädd. Lyxigare bädd får man nog leta efter, med duntäcke, en annan dyna och sen en egen kudde *ler* Jag är av den åsikten att det är mysigt att sova med hunden, men det mysiga överväger inte en hel natts sömn som det sällan blir med en hund i sängen då den ska röra på sig, putta på en och gärna ligga på en eller på ens huvud och det funkar inte i längden.


Sen är det, det här magiska klockslaget 03.10 varje natt, då vaknar jag alltid av ända sen hon kom hem till oss av att hon skäller. Förmodligen är det tidningsbudet som går i trappen som hon tycker inte behövs så tidigt eller rättare sagt mitt i natten. Tidningsbudet lägger inte ens någon tidning i vårt brevinkast, men hon stör väl sig på springet i trappen =) Jag kan ju tycka att hon borde insett det nu såhär 1.5 vecka hos oss, men antar att det tar längre tid för henne med ljud på natten än på dagarna, för dagtid får det låta hur mycket det vill utan att hon bryr sig.


Jag är så trött idag och har inte lust med nånting, tänk att vissa dagar är på det viset, men ska ta en dusch och hoppas det tråkiga rinner av mig =) Sen i eftermiddag ska vi vara i Sthlm, jag ska få akupunktur och koppmassage igen, det behöver mitt onda huvud, jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar tills dess. Aysha ska vara med husse under tiden jag ligger och får lite lyx behandling.


Snart är det lördag hörrni, då är det Stora Sthlm som gäller =) Åh vad jag ser fram emot det, Tyras pappa Speedy, kommer från Finland och även hennes syster Cuma kommere, så det ser jag fram emot att få se dom igen. Tyras pappa Speedy är även farfar till min Aysha =)


Näpp dusch var det, hoppas ni alla fina raringar därute får en bra dag och ta hand om er för det finns bara en av just dig så du behövs!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards