Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Camilla - 17 maj 2011 12:58

Jag känner mig rastlös, rätt konstigt egentligen med tanke på att jag har rätt mycket den här veckan med jobb osv. Så då borde jag bara njuta av en lugn stund och inte göra något. Fast det är typiskt mig, när jag väl är uppe i varv och det blir lugnt så slår det över i rastlöshet istället för harmonisk känsla och lugn.


Fast det regnar idag så tycker jag nog allt vädret är skönt. Just nu önskar jag att jag hade fyrbent sällskap så vi kunde dra till skogs och gå i flera timmar och bara njuta. Jag har lättare att hitta lugnet när jag har hund, men det är något jag håller på att träna på.


Jag har fått förfrågan att hoppa in som vikarie bloggare ett tag framöver på en blogg där det är fler bloggare som delar. Ska bli kul tycker jag, men lite nervös blir man ju över om man skriver så folk vill läsa det =)


Nähä, ska ta och masa mig upp från sängen och bege mig ner på stan tror jag. Tror att jag blir extra rastlös när jag inte har tillgång till bil, då kommer jag på hundra saker jag behöver göra men med bilen då såklart. Nä, nu ska jag ta och strunta i nätet ett tag och bege mig ut =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards