Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Camilla - 13 maj 2013 21:35

Lite skoj att logga in och se en kommentar från en Gustav från AFA försäkringar =) Får allt ta och ringa dom imorgon tror jag, allt hjälp man kan få som sjukskriven är ju toppen =) Tack Gustav för hjälpen av infon =)


Aysha dyrkar verkligen sin husse, dom har någon speciell kontakt dom två och har haft från dag ett, jag och Aysha däremot har inte haft det på samma vis som hon och husse, vilket inte gjort mig något, vissa klickar man mer med än andra och dom fann varandra snabbt som attans =)


Men nu när jag varit hemma sen februari så har Ayshas och min relation förändrats, där jag är, där vill Aysha vara och hon är så otroligt söt på det viset att hon helst vill ha närhet, men ibland inte för mycket utan det räcker med en tass emot mitt ben eller något. Tror det för något väldigt bra med sig på det viset med denna sjukskrivning, att Aysha och jag kommer varandra mer nära.


Jag har provat att ha henne lös i några dagar då hon badat t ex, och det har gått över förväntan, igår när jag var ute en sväng till landet på förmiddagen så fick hon vara lös och skötte sig galant, annars kan hon när hon får för mycket frihet bara plocka upp ett spår och dra, men inte igår. Dock tog hon sig friheten att rulla sig i pappas nysådda land *skrattar* Stackars Aysha, där har hon paradiset självt att gräva och rulla sig och så får hon inte det *fnissar* Som tur var hade pappa inte hunnit så precis just där hon rullade sig. Men då när vi var på landet så var hon väldigt följsam, gick jag någonstans så gick hon efter, lite som en skugga, jag kom på mig själv vid ett tillfälle att stå och titta efter henne men såg henne inte, då stog hon bakom mig och tittade upp på mig som att jag var helt knasig =)


Jag skulle kunna ge mycket för att kunna se in i Ayshas söta lilla huvud och få se vad hon tänker om mig =) Jag önskar att den dagen kommer när jag kan koppla av mer när Aysha är lös, för än så länge om det så bara är på landet funkar inte det, jag måste ha stenkoll på henne så hon inte drar ut för stora svängar. Dock har jag en känsla av att skulle hon plocka upp spår och dra, skulle hon hitta tillbaka, dock är jag ju givetvis orolig över vad som skulle kunna hända under tiden hon skulle vara på drift, så jag jobbar på att det inte blir några sånna utsvävningar.


Idag har det inte hänt så mycket, har haft en riktigt dålig dag, så hoppas på bättre imorgon =)


Godnatt alla fina människor därute och sov så gott <3

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards