Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Camilla - 28 juni 2011 18:30

Igår på eftermiddagen tog vi sikte på en badplats som vi tänkte spendera kvällen vid. Till vårat stora förtret så när vi väl kom fram möttes vi av en STOR skylt där det stod att hundar var inte tillåtna där. Så vi fick vända hemåt igen men stannade vid vår favorit ställe och slog ihjäl lite tid där. Rhino verkade nöjd och belåten när vi väl var hemma igen efter allt bus och spring. Jag hade jobb på schemat så jag fick fint bege mig till arbetet och när jag slutade 07.15 imorse såg jag fram emot att bli mött av en glad Rhino i dörren som en annan liten fröken alltid gjorde   Tycker det är så mysigt att komma hem och så har man en glad hund som säger godmorgon men inte Rhino inte. Jag kom hem, fixade iordning hans frukost och tänkte att nu vaknar han nog allt =) men ingen Rhino dök upp i köket så jag fick fint pallra mig in i sovrummet där han låg och snarkade gott och vaknade inte förrän jag klappade honom försiktigt och sa godmorgon. Finaste Rhino blev glad över att se mig och så gick vi ut på en lite morgonpromis och sen blev det frukost.


Här kommer lite bilder från gårdagen:


                       Rhino är verkligen lycklig när han får leka med den blå nätbollen =) och när han dessutom har min sambo som lekkompis blir han ännu gladare.

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards