Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Camilla - 29 juni 2011 22:08

Idag var jag och Rino i skogen en sväng, men värmen tog ut sin rätt och Rino orkade inte så mycket. Vi lekte en stund och gick en sväng, sen tog vi lite siesta. När Rino äntligen vaknade passade jag på att klicka in honom. Det här är en kille som fattar snabbt, men som gärna vill ha godisen på en gång utan att nödvändigt behöva utföra något annat än sitt och ligg.


Jag filmade lite när vi höll på och så lägger jag upp lite kort från idag =)



  Rino ska dutta med nosen mot min hand för att få godis, han förstod galoppen ganska snabbt =)



  Det här är första försöket. Rino är trött men bjuder till ändå och räknar ut att klicket kommer om han sätter tassarna på den rosa dynan. I slutet blir det lite segt för Rino lägger sig ner brevid mig och tycker att nu får det vara nog med arbete idag och tycker jag kan ge honom godisen på en gång istället =) Han gör även tappra försök att få ner nosen i godispåsen men lyckas såklart inte.


          Capa Tosta Thunder Cloud alias "Rino" En snygg kille det här och tycker hans färg i ansiktet är så cool =) Detta är alltså en helbror till Rhino.

Av Camilla - 29 juni 2011 17:05

Blev lite ändrade planer så Rhino fick åka hem igår kväll till Maria och istället tog jag med mig hem hans bror som också heter Rino   Den nya Rino ska stanna hos mig i några dagar och måste säga att han är en riktigt rar amstaffkille   Ser fram emot att spendera några dagar med honom!


Här kommer lite bilder och filmsnuttar från vår utflykt igår med Marias Rhino innan han åkte hem. Måste erkänna att jag saknar honom  



       Första bilden talar tydligt om vad Rhino uppskattade förutom det härliga vattnet, jäkla vass som promt skulle växa där och verkade ha en inbyggd Rhino magnet i sig så Rhino förvandlades till ett vass ätande sjölejon istället för amstaff *skrattar*


  Gillar det här kortet när man ser Rhinos spegelbild i vattnet =)


  Rhino tar sikte mot den mumsiga vassen..


      Rhino fick problem när han upptäcker att det flyter en pinne i vattnet när han är på väg ut till leksaken. Han gjorde tappra försök att få med sig båda in =)


          Rhino är en duktig simmare =) Han var lite lustig med vattenleksaken som ni ser ovan på bilden. Han skulle envisas med att bära den i det pyttelilla snöret som hänger i toppen istället för att bära hela leksaken i munnen. Såg så roligt ut när han jobbade med att få tag i snöret istället =)



  Rhino är lycklig över sitt fina ben =)



 
  Ber er ha överseende med min knäppa stämma som hörs på filmsnuttarna =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards