Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Camilla - 4 februari 2015 18:24

Idag fick det bli en tur in till stan och införskaffa ett nytt täcke till fröken A. Jag har gått och retat mig på det där usla Hurtta täcket så nu fick det bli ett nytt. Jag ville köpa ett sånt där bra fleece täcke på Hööks, det täcket har dom haft så länge jag kan minnas men idag hade dom inget i butiken och verkade inte finnas i nya sortimentet heller, det är synd för det täcket är verkligen super bra. Både att ha på hösten och under ett täcke på vintern.


Det fick bli ett fodrat blått täcke och passformen påminde om det jag har från Granngården och när vi provade det hemma sen så till min stora lycka samlades det inte alls några stora snökoker vid bringan!!!! Super plus Hööks!! Ska ta kort på det vid tillfälle och visa er hur det ser ut, för än så länge är jag verkligen nöjd och Aysha ville vara ute längre när hon hade det på sig med, så som sagt, nöjd =)


På lördag är det Årsmöte för Svenska Amstaffklubben i Sthlm, jag hoppas på att många medlemmar kommer. Vill även slå ett slag för att manusstopp för Amstaffnytt är den 8 februari, så är du medlem i Svenska Amstaffklubben, skicka in ditt bidrag till: amstaffnytt@hotmail.com


Var allt för denna gången, hepp =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards