Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Camilla - 6 februari 2015 18:00

Idag har vi haft sol hela dagen, den värmer till och med, åh vad jag längtar till våren nu, barmark och långpromenader i ljummet väder. Jag slog till på stort idag och tränade lite lydnad till Ayshas stora lycka, hennes min när jag sa fot var obetalbar, hennes ögon nästan hoppade ut ur huvudet på henne och på en milli sekund satt hon vid min vänstersida och vred nacken ur led för att få ögonkontakt *skrattar* Aysha har en egen version på Fot, och det är så länge hon ser mina ögon så är det Fot, världens bästa Aysha <3


Vi tränade fotgående, jag tränade mig själv på att gå fort och en jämn takt och kunna svänga med Aysha vid min sida och Aysha fick tränas på att hålla fin kontakt trots tempot och svängningarna. Vi körde inkallning, ställande och läggande under gång och fröken skötte sig fin fint <3 Hon har verkligen stor kapacitet den här fröken, vilket är super kul, önskar bara jag var bättre på att ta tillvara på det.


Imorgon blir det årsmöte och sen jobb för min del, hoppas på bra väglag upp till Sthlm där mötet skall vara.


Här kommer lite bilder från idag =)


       

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards