Capa Tosta Big Bang

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Jaaaaaaaaaa =)

Av Camilla - 9 maj 2012 20:21

Jag har ju varit så depp för att min kamera gått sönder, idag ville jag så gärna filma min och Ayshas träning så jag använde den iallafall fast det var massa sträck på displayen, när jag för över filmerna till datorn och ska kika på dom så inser jag att det inte är några sträck på filmerna, jjiippiiiiiii!!!! Det är alltså bara displayen där jag tittar som är trasig inte själva linsen, så himla kul att jag kan använda kameran iallafall =)


Jag hade som plan idag att försöka lära Aysha ordet Stå och måste säga att jag tycker hon förstod rätt snabbt vad jag ville, sen att det inte sitter gjutet är ju förklarligt, men kul att se att hon är så snabbtänkt. Det var allra första gången jag körde med Stå och såhär såg vårt första försök ut:



Körde även med apporten:



Aysha har ju inte riktigt velat ha apporten i munnen så jag provade att göra på det här viset som ni ser ovan, vet att jag klickar helt galet fel osv, men huvudsaken är att hon gör det jag vill och verkar förstå vad jag vill *skrattar*


På kvällskvisten drog vi till skogs trots att det duggade ute, vi var ute i 1 timme och var så himla skönt. Nu har jag en trött storsnarkande tös brevid mig i soffan, hon snarkar banne mig som en hel karl ibland =)


Imorgon blir det mer träning för vår del och vi hoppas att vi vaknar upp till en morgondag utan regn, snälla =)


Hoppas ni alla haft en bra dag och sov så gott inatt alles, tur att jag har öronproppar annars skulle jag inte kunna sova i samma rum som min lilla italienska =)

 
 
Ingen bild

Anna

9 maj 2012 22:49

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Jag sover nästan jämt proppar djupt insatta i öronen. Så skönt att slippa alla störande ljud när man ska sova. Sover så mycket bättre och djupare när jag har öronproppar på mig. Fler borde verkligen testa. Ibland får jag dock lite ont av propparna. Har du något tips på sköna öronproppar att sova med?

Camilla

11 maj 2012 12:26

Hahaha ja jag sover alltid med öronpropps =) Jag brukar köpa dom där gula som finns på apoteket strl small, förut i början hade jag large, men fick så ont i öronen av dom emellanåt så provade dessa small och de funkar bäst =) Vad använder du? =)

 
Ingen bild

Anna

11 maj 2012 17:28

Vet inte propparna jag har kommer ifrån. Jag fick en hel hög vanliga gula proppar av min sambo. Vet inte var han har fått tag på dem. Visste inte ens att man kunde köpa öronproppar på apoteket. Får ta och testa deras proppar i small i stället och se om det fungerar bättre.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 5 februari 2023 11:43

Goddag allihopa!   Känns som evigheter sen jag var härinne på bloggen för att uppdatera om vad som händer i Ayshas och mitt liv men även hennes vänners liv. Ni får ha överseende med att det tar ett tag att komma in i skrivandet igen och hur allt ...

Av Camilla - 13 februari 2017 17:41


I lördags var det dags igen för oss att prova på att tävla, jag var nervös och Aysha kunde inte för sin värld förstå vad vi skulle upp så tidigt för och ut i kylan dessutom, fy vad kallt det var, -11 hemma. Jag åkte till tävlingen med samma inställni...

Av Camilla - 8 februari 2017 19:02

Nu har det gått några dagar sen lördag 4 februari då rasklubben hade sitt årliga årsmöte. Jag beslutade tidigt under 2016 att jag från och med 2017 skulle ta paus från klubbarbete och avgå från samtliga mina uppdrag jag hade i klubben. Kände att det ...

Av Camilla - 7 februari 2017 17:36

Nu står klockan varje dag på 14.40, alla dagar i veckan och om året, men just idag, den 7 februari 2011 betydde kl. 14.40 vårt sista farväl och Tyras sista andetag togs. Jag saknar verkligen Tyra vissa dagar, men är så otroligt lyckligt lottad att ha...

Av Camilla - 6 februari 2017 17:21


Alltså jag svävar fortfarande på små moln efter gårdagens debut i Startklass i lydnad. Jag var så galet nervös men försökte peppa mig själv i att Aysha och jag är faktiskt ett team, så det hänger inte bara på henne med andra ord, utan jag måste ju fu...

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards