Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Camilla - 9 maj 2012 20:21

Jag har ju varit så depp för att min kamera gått sönder, idag ville jag så gärna filma min och Ayshas träning så jag använde den iallafall fast det var massa sträck på displayen, när jag för över filmerna till datorn och ska kika på dom så inser jag att det inte är några sträck på filmerna, jjiippiiiiiii!!!! Det är alltså bara displayen där jag tittar som är trasig inte själva linsen, så himla kul att jag kan använda kameran iallafall =)


Jag hade som plan idag att försöka lära Aysha ordet Stå och måste säga att jag tycker hon förstod rätt snabbt vad jag ville, sen att det inte sitter gjutet är ju förklarligt, men kul att se att hon är så snabbtänkt. Det var allra första gången jag körde med Stå och såhär såg vårt första försök ut:



Körde även med apporten:



Aysha har ju inte riktigt velat ha apporten i munnen så jag provade att göra på det här viset som ni ser ovan, vet att jag klickar helt galet fel osv, men huvudsaken är att hon gör det jag vill och verkar förstå vad jag vill *skrattar*


På kvällskvisten drog vi till skogs trots att det duggade ute, vi var ute i 1 timme och var så himla skönt. Nu har jag en trött storsnarkande tös brevid mig i soffan, hon snarkar banne mig som en hel karl ibland =)


Imorgon blir det mer träning för vår del och vi hoppas att vi vaknar upp till en morgondag utan regn, snälla =)


Hoppas ni alla haft en bra dag och sov så gott inatt alles, tur att jag har öronproppar annars skulle jag inte kunna sova i samma rum som min lilla italienska =)

Av Camilla - 9 maj 2012 09:32

Godmorgon världen, idag hade jag ju planer att vi skulle vara ute hela dagen och bara njuta och träna och faktiskt vara strukturerade. Nu är det ju så att vi vaknar till regn här i Eskilstuna och varken jag eller Aish gillar det. Aysha tittade på mig när vi kom utanför porten som att vad har jag nu hittat på för dumheter *skrattar*


Nu har hon ätit frukost och vilar sin söta lilla mage genom en powernap i soffan och jag sitter här och gör ingen nytta alls. Försöker fundera ut på hur jag ska lägga upp dagen, vill ändå vara ute så blir nog det lite senare fast vattendropparna trillar ner från himlen, Aish får stå ut helt enkelt =)


Vi ska träna på att stå fint och STILLA vilket är överskattat i Ayshas ögon, varför stå stilla på ett och samma ställen när man har fyra ben och tassar att använda? Måste även köpa mer färskfoder så får ge mig iväg och shoppa lite.


Nä här kan man inte sitta hela dagen, så rundar av och återkommer senare =) Måste komma igång med bloggandet, så trist när det går flera stenåldrar mellan varven. Ha nu en strålande dag godingar därute!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards