Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Camilla - 12 augusti 2012 18:28

Mitt hjärta blöder, hur är detta möjligt, hur kan det hända? Var är mänskligheten påväg egentligen? Denna valp som styckats är den 2a valpen denna människa har ihjäl på kort tid. Den första valpen som misshandlades till döds var en renrasig amstaffvalp, det sägs att även denna styckade valp ska vara av rasen amstaff så nu försöker man finna dennes uppfödare.


Jag känner så starkt för de drabbade uppfödarna. Måste vara en uppfödares skräck och mardröm att sälja en liten liten valp eller hund överhuvudtaget till ett sådant kräk. Det som skrämmer mig är att min uppfattning är att majoriteten uppfödare vi har inom rasen amstaff är mycket bra uppfödare och har ett mycket gott omdöme som månar och är noga med vilka som säljer till. Denna vidriga människa har alltså kunnat spela skådespeleri och lurat till sig att få köpa valp, DET SKRÄMMER MIG!! Det gör liksom handlingen så mycket mer otäck och medveten.


Det positiva nu är att rättsystemet agerat och häktat dom, synd bara att dom hann ha ihjäl en valp till innan reaktionen kom.


Lite länkar:


http://www.expressen.se/nyheter/tva-haktade-efter-valpstyckning/


http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=5227469



 



Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards