Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Camilla - 2 november 2009 18:31

Jag har bestämt mig för att gå efter min magkänsla och ska boka tid imorgon på Strömsholm för undersökning för Tyra. Jag må vara larvig och hönsmamma, men jag tar hellre det säkra före det osäkra. Jag var förbi där och pratade med dom ikväll och dom tyckte att det skulle undersökas. Nu kan man ju visserligen tänka att klart dom vill att jag ska ta in hunden för undersökning för att dom tjänar ju pengar på det, men men, om det stillar min oro och magkänsla så är det bara bra. Hon jag pratade med kändes seriös och uppriktig, så det känns inte som något dumt beslut. Jag ska ringa imorgonbitti för att få en tid, får bli någon gång på eftermiddagen eftersom jag jobbar på förmiddagen. Hur som helst så har Tyras ungdomsfinnar blivit mycket bättre sen jag började bada henne med det här specialschampoot jag köpt. Kommer inte ihåg nu för stunden vad det heter men superbra schampoo. Vet att jag hade något liknande till min förra hund som även det var bra. Tack alla för tipsen för Tyras mage, det är så snällt att ni bryr er! =) Skriver mer imorgon och uppdaterar hur det gått hos farbror doktorn för Tyras del =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards