Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Camilla - 25 november 2009 11:14

Slår man upp ordet trotsig i en ordbok hittar man en bild på Tyra där. Herre jösses vad hon kommit in i någon super härlig tålamodskrävande trotsperiod. Jag håller allt vad jag kan hålla att det går över fort. Vi har varit ute på förmiddagen och tränat igen. Jag blir full av energi och sug efter att träna mera, men man kan ju inte köra på hur mycket som helst. Idag hade Tyra däremot bokat upp i sin agenda att det som skulle utövas var att springa så många gånger man bara kunde upp och ner för backen som finns vid träningsplanen där vi var. Hon hade även bokat upp sig på att spunkspringa runt i cirklar i några varv och även reta gallfeber på matte. Tror ni det var det som stod i min agenda? *skrattar* Vi lyckades dock göra en del annan träning som var lite mer genomtänkt och samlad. Jag har tyckt förut att det inte är kul att träna när det regnar. Men nu är det som att regnet försvinner och jag märker ingenting och inte Tyra heller för den delen. En toppenförmiddag, och imorgon startar kursen, det ser jag fram emot.

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards