Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Camilla - 23 november 2009 20:42

Nu är det spikat. Jag och Tyra ska börja kurs på Torsdag. Det ser jag fram emot. Jag tycker det är bra att det finns sånna som Helena som har öppet året om. Det är ju alltid roligt att träna hund, eller iallafall alltid roligt när det går bra *skrattar* Tyra har förstått själva grundpositionen nu, det var ingen engångsförteelse så det är jätte roligt. Måste bara få in kommandot bara, men vi tränar på. Imorgon har jag en vision om att ut och köra blodspår om vädret tillåter det. Var ett tag sen och jag saknar det. Tyra kan verkligen få mig att skratta i stunder då jag inte borde. Som när jag t ex sitter här och skriver och hon absolut vill ha min uppmärksamhet. Då kan hon gå och syn lägenheten om det finns något hon kan norpa. Om hon hittar något så måste hon ju komma nära mig och visa det, och sen får hon spunk och blir helbusig. I dessa stunder kan man inte göra annat än skratta. Nyss lyckades hon hitta en hårsnodd som hon stolt visade upp att hon hade i sitt beslag. Hon är en riktig liten ligist och jag älskar henne av hela mitt hjärta. Det går inte en dag utan att hon får mig att le eller skratta, hur underbart är inte det. Sov så gott alles!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards