Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Camilla - 13 november 2009 08:59

Jag är så sugen på att gå kurs med Tyra. Var ett tag sen vi gick kurs, och jus nu saknar jag det massor. Det är lite tråkigt att det är en massa stiltje såhär dags om året. Jag har kontaktat Helena som jag gick valpkursen hos, hon skulle höra av sig när och om det startade upp en kurs som jag och Tyra kan börja på. Men det är väl så, att i dessa tider när vi närmar oss jul och kallare väder så är inte så många sugna att gå kurs, därför mindre utbud. Fast det är en av många saker jag gillar med Helenas Hundskola. Hon startar upp kurser oavsett månad bara hon får ihop en grupp med tillräckligt med deltagare. Hon har även små grupper och det är ett stort plus. Jag får hoppas att det dyker upp något snart. Vi har gått över till ost från korv nu ett tag och gömma tabletterna i åt Tyra. Hon ville inte ha korven längre, hmmm konstigt *skrattar* Nä, det där pencillinet luktar ju apa så inte så konstigt att hon spottar ut det. Men att rulla in det i ost funkar hyffsat bra för stunden. Tycker annars att lilltjejen verkar må bra, så det är skönt. I helgen är jag ledig, så då tänkte jag passa på att vara mycket ute. Hoppas det blir fint vänder bara =) Ha en trevlig helg allihopa!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards