Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Camilla - 2 juni 2009 22:03

I förmiddags hade jag och Tyra en privatlektion hos Helena angående klicker. Jag ville verkligen vara säker på hur man gjorde, och jag kan inte förstå att jag inte använt mig av det tidigare. Så häftigt att se hur Tyra verkligen tänkte så det knakade och gissa om hon blev trött efteråt. Hon är inklickad och klar så imorgon ska vi sätta igång och träna, så himla kul. Det har varit en hektiskt dag för lilla Tyra. Först lektion om klicker och på kvällen var hon hos snälla Pernilla som passade henne när jag jobbade. Tyra påminde Pernilla på alla sätt och vis hur det är att ha valp hemma. Man kan säga att Tyra verkligen ansträngde sig till det yttersta och tog till alla valpknep hon hade i skinnet =). Tack snälla Pernilla för hjälpen säger Tyra. Eftersom dagen idag har varit rätt intensiv så tar jag och Tyra en slappar dag imorgon. Jag höll nästan på att glömma, jag fick ju skivan idag på korten från fotografen. Vilka fina bilder det blev, tycker nästan Tyra gör sig bäst i svartvitt. Nu ska jag välja ut vilka jag vill ha och så småningom så lägger jag upp några kort här med. Nu ska jag krypa ner hos min lilltjej och försöka sno tillbaka kudden. Natti natt alles!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards