Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Camilla - 3 juni 2009 17:34

Idag har Tyra varit trött, så vi har haft en riktigt mysardag. I förmiddags träffade vi min kompis, Mindy och hennes hund Devil. Element of Desire Devil heter han egentligen och är en Mexikansk nakenhund. Devil har ett eget litet partytrick och det är att han lipar emellanåt. Tyra och Devil lekte litegrann, roligt att se att dom kom bra överens. Tyra passade på att göra lite andra saker med, som att gräva i sanden, det är himla roligt och busa med sniglar, det är ju inte helt fel det heller =) Jag har även tränat lite med klickern idag när vi varit ute. Tyra är stormförtjust i att hoppa och bita i kopplet och gärna ha lite dragkamp med det också. Så när vi började gå klickade jag för att hon var duktig och inte drog i kopplet, och jag måste säga att klickern gav effekt. Vi gick något steg bara och så klickade jag igen och så höll vi på. Vi tränade lite inkallning också, men jag inser att jag måste inhandla en ute klicker, en sån som låter lite mera, blir lättare då vid inkallningen. Som sagt, en väldigt lugn dag idag, men den var välbehövd. Jag håller tummarna och Tyra tassarna för Pernilla och Ylva som är iväg och tävlar ikväll, hoppas det går bra!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards