Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Camilla - 14 juni 2009 16:12

Jag e hemma från jobbet för att jag är sjuk, förkyld mitt i den såkallade sommaren. Så Tyra är hemma med mig. Man kan inte göra mycket annat än skratta åt henne. Idag när vi låg i sängen hörde jag hur hennes mage rumlade runt. Hon pruttade en del och helt plötsligt lät det när hon pruttade. Hon såg helt förvånad ut, men la sig ner igen och kom till ro. Sen lyckades hon prutta igen och den här gången riktigt högt och då blev hon själv så överraskad att hon sätter sig upp och tittar på mig, precis som att hon undra vad som hände. Hon är ju för söt. Ibland när hon är övertrött så förvandlas hon till en bumbi björn. Helt otroligt vad hon kan studsa. Hennes favorit sysselsättning då är att studsa ”jämfota” och landa på mig. Jackpoten för henne i det läget är om jag försöker få tag i henne med händerna så hon kan ”finta” mig med sina mästerliga studshopp. Ni kan tro att hon blir super sur när jag väl får tag i henne och håller i henne för att lugna ner sig, då är det inga glada miner. Har försökt träna lite med klicker idag, men man ska inte hålla på när man inte är på g själv. Jag försökte klicka in henne på en target platta. Fungerar ganska bra, men man ska skynda långsamt, hon orkar ju inte så långa stunder, så det gäller att kunna bedöma när det är dags att bryta innan hon ledsnar. Imorgon har jag en privatlektion inbokad, det ska bli roligt! Ha det så bra allihopa, och hoppas att det fina vädret någon gång kan dyka upp.

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards