Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Camilla - 25 augusti 2009 21:37

Hardet varit hela dagen idag =) Både jag och Tyra har njutit av det härliga vädret ute på landet, tills det var dags för matte att jobba. Hade inte alls lust att jobba idag, ville hellre spendera resten av dagen ute med min lilla sockertopp. Tyra har hittat ännu en favorit nu och det är äpplen, dom går inte av för hackor. Nu får det vara lite lugnt på plommonfronten för lilltjejen blir dålig i magen av dom. Imorgon hoppas vi på fortsatt fint väder. Då ska jag åka och träffa Hanna med hennes söta dobbis, ZoeZoe. Vi tänkte umgås och träna lite, så nu håller vi tummarna att vädret är fint. Jag är inte så övernitisk att jag drar ut och tränar i spöregn. Tror inte det skulle bli så mycket träning av då, för Tyra gillar inte när det regnar. Men det är något hon i framtiden får vänja sig vid, om vi ska ut och tävla någon gång. Jag fick ett mail ikväll av min uppfödare, Maria. Hon och Tyras storebror Leons matte, Martina ska till Väsbys brukshundsklubb imorgon, det är tydligen lydnadstävling kvart i sju. Jag är helsugen på att åka dit, kanske gör det om det är fint väder, men då åker jag utan min lilla plutt, hon får ju ändå inte vara med när hon löper. Skulle vara så roligt att träffa Maria också och Martina med för den delen =) Så sammanfattningsvis hoppas vi på fint väder imorgon så det blir en härlig dag som går i hundens tecken igen. Ja jag vet, jag är en riktig hundnörd, men kan inte rå för det =) Godnatt...

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards