Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Camilla - 28 augusti 2009 15:49

Nu när matte lyckats gå och bli sjuk igen så är det inte så roligt här hemma. Fast Tyra anpassar sig så fint, inget stök och röj, utan hon donar med sitt lite då och då när hon inte sover förstås. Men mattes dåliga samvete tar över fast febern tilskas och snoret har entrat hela huvet. Jag tog fram klickern, det är ju inte så arbetssamt. Jag tog en sjal och en korg och satte mig på golvet. Jag la sjalen en bit bort från korgen. Tyra kör alltid sin favoritpose, sitt och titta snällt på matte, men det räckte inte den här gången. =) Efter en stund provade hon med att lägga sig, och inget klick då heller, nu börjar hon bli fundersam, tror nog att matte blivit snurrig av febern. Så plötsligt rör lilltjejen på huvudet åt höger (där sjalen ligger) och då kommer klicket, Tyra blir eld och lågor och sätter sig upp. Börjar sen titta åt höger gång på gång och det mumsiga klicket kommer. Men sen helt plötsligt funkar inte det längre, då testar damen att ta ett steg mot den där svarta grejen som ligger på golvet. Då är det framgång igen med godismumsandet. Jag valde efter en stund att flytta sjalen lite längre bort, men Tyra förstod, då gick hon dit och duttade nosen emot och fick klick och godis. Hon är så duktig min lilla sötnos. Men hon orkar inte så länge, så fick nöja mig med att hon förstår att gå fram till sjalen och putta med nosen. Sen var hon nöjd ett tag framåt och mattes samvete kändes lite bättre. Jag satt och tittade på kort på datorn, majoriteten av korten är på Tyra, har lyckats få ihop 1600st kort, de ni =) Så hittar jag helt plötsligt en annan mapp och där ligger det kort på när Tyra är plutte liten. Ett är på när hon ligger och sover med en av sina bröder, vet inte om det är Milo eller Groso. Ett är på hela skaran när dom äter, Tyra är den som är nere i det högra hörnet. Och min favoritbild är när hon sitter på storebror, Chubbies ben. Han har ont i det benet pga en skada men låter Tyra sitta på sitt onda ben, vilken snäll storebror va =) Tänk att hon varit så pluttisliten, och tänk att hon är min =) Avrundar här, ha det så bra allihopa!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards