Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Camilla - 3 januari 2011 08:22

Tyra och husse har ju varit iväg och igår hann jag åka innan dom kom hem. Igår morse var det ju så öde när jag kom hem, men idag möttes jag av en vit liten säl som var överlycklig att se mig =) Tycker Tyra liknar en säl ibland när hon lägger öronen bakåt och blir alldeles slät i ansiktet *ler*


Nu ska vi ta och sova en stund, hon har käkat frukost, och morgontrött som hon är, har hon inget emot att sova vidare nu =)


Tyvärr är det väldigt kallt ute, elva minus har vi i Eskilstuna, brrrrrrrrrrrr.


Men det får bli täcke på, för när vi sovit klart, ska vi banne mig ut i det fina vädret, för jag tror det blir solsken idag =)


Nu är John Blund här, så jag säger godnatt för en stund nu.

Av Camilla - 3 januari 2011 03:39

Håller ju på med en hemsida till Tyra. Önskar ibland att jag inte var så himla velig i vad jag tycker är snyggast   


Men det går sakta men ändå lite framåt, så om några dagar tänkte jag göra sidan officiell för er som är intresserade   


Finns ju så många alternativ man kan använda sig av och då blir det svårt att välja. Hemsidan ska ju inte bara se bra ut, den ska ju även innehålla något vettigt också.   


Jag hoppas att det inte kommer vara så kallt idag på dagen. Känns som att jag inte varit ute på flera dagar och skulle så gärna vilja spendera några timmar till skogs. Men om det är mer än 5 minus så kommer jag ha en liten dam som fryser ganska snart    och vill in i bilen. Men är det inte mer än 5 minus brukar hon klara sig rätt bra. Tror både hon och jag skulle må bra av utevistelse. Tyra har ju varit med husse hela helgen och dom gör ju saker ihop, men husse tillhör kategorin människor som har hund till sällskap och det är inget fel med det, men en hund som Tyra behöver lite mer än bara agera sällskapsdam och busfrö.


Tänkte köra lite uppletande i ruta sen så hon får jobba lite med huvudet, eller också lägger jag ett personspår, hmmm, nu blev det svårt att välja, möjligt att det blir både och *skrattar*



Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards