Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Camilla - 7 januari 2011 14:25

Så skönt att magsjukan dragit vidare, mår mycket bättre *hurra* Inte min grej det där med att må illa *ler*


Kändes som att jag inte andats frisk luft på evigheter så jag och Tyra styrde kosan till skogen förut. Det var så skönt för det var bara någon minusgrad och solen tittade fram så Tyra njöt i fulla drag av att kunna ploga sig fram i snön utan att frysa ihjäl eller få kramp i tassarna. När man ser henne fara fram så känner man total lycka själv, det är helt oslagbart att se henne och hennes glädje ryck hon får =)

Här kommer lite bilder från skogsfärden:


  Tyra ser helt skelögd ut *skrattar*   Tycker hennes prick är så fin, även kallad japan flaggan =)   Det är få stunder Tyra står still, då får man passa på =)   Tyra står och tittar på alla snö som faller ner från träden när den blir tung av töandet =)   Här kommer jag =)   Tyra tittar på mig som om hon undrar om det ska vara på det här viset *skratt*   När Tyra upptäcker saker brukar hon ställa sig på bakbenen, här är hon på väg som det kanske syns =) Det är snö som faller ner från träd så det dunsar i backen och Tyra förstår inte vad det är =)   Full fart framåt =)   Stå och spana lite också i snödrivan, eftersom stenar inte syns till så får hon nöja sig med snödrivor att spejja ifrån =)   Hon är bland det vackraste jag sett =)   Så fina ögon mattes tjej har =) Tror hon var en geischa i sitt tidigare liv, med dom mörka sneda ögonen och sin fina runda prick =)   Tog mest kort för att pricken syns så fint =)   Tyra spanar =)   Ibland förvandlas hon till mullvad =)     En snödriva får duga som utkiksplats *ler*   Ett stycke prick kommer farandes =)     Ser ut som Tyra odlat bockskägg men det är snö som fastnat i halsbandet *skrattar*    

Hon kan det här som sagt att se glad och lycklig ut =)  

Av Camilla - 7 januari 2011 11:28

Om det ändå inte vore så långt till Göteborg hade jag åkt dit imorgon.Det är stor hundmässa där som kallas MyDog och utställning i flera dagar. Och imorgon, lördag, kommer Mannen som talar med hundar dit. Självaste Ceasar Millan, kan ni tänka er?


Jag har alltid sagt att om han någon gång skulle komma till Sverige vill jag se honom. Jag tycker han utstrålar så mycket positiv energi och stabilitet och jag älskar det budskap och den kunskap han sprider om våra missförstådda kampraser.


Det vore en dröm som gick i upplevelse att få se denna människa i verkliga livet, men på lördag är det inte min tur, men jag glädjs åt alla därute som befinner sig där imorgon och får möjligheten.

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards