Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Camilla - 13 januari 2011 20:30

Idag har vi varit ute på landet. Solen tittade fram när vi kom ut dit och sen sken den på oss, härligt med Sol =)


Jag höll på att skotta och börjar undra lite var Tyra höll hus så började ropa och gå mot baksidan av huset. Då kommer hon i full galopp med något stort rosa i munnen! Jag stelnar till i hela mig och undrar var i hela fridens namn har hon i munnen?!?


När Tyra kommit fram till mig ser jag att hon har ett stort köttstycke i munnen som jag ber henne släppa. Hon spottar ut det direkt, tror hon hörde på min röst att jag var spak och tänkte att bäst att lyda så inte matte svimmar *skrattar*


När vi kommer in så frågar jag mamma var hon tror köttbiten kommer ifrån? Då säger mamma att det är ju julskinkan som dom kastade ut efter jul till fåglar och räven som brukar gå där, men vid det här laget borde den antingen varit uppäten eller legat långt under snön.


Sånt hindrar inte min Tyra, hon sniffade rätt på den och han säkert kalasa en stund innan jag dök upp.


Härlig dag på landet och kan ni tänka er att mamma tyckte att Tyra blivit rund om magen *ler* Så när vi var in till mommo och fikade så var mommo tvungen att känna på Tyra om det stämde att hon blivit rund om magen. Så mommo klappade om henne =) och sa att revbenen känns ju inte längre iallafall *ler*


Mattes vackra snöprinsessa =)  

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards