Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Camilla - 11 november 2011 21:58

Hur jäkla trött blir man inte när man skrivit ett lååååångt inlägg och så vips händer det något med datorn så försvinner hela skiten och är puts väck borta??? *morr*


Nu orkar jag inte skriva om allt utan tar det imorgon om jag ids. Idag har jag och Rhino träffat Hanna och ZoeZoe igen. Och idag hade även Hanna med sig deras gårdshund Tarza som är en Dogo Canario. Hundarna lekte bra och njöt av vår 2 timmars promis till skogs =)


Här kommer ett gäng blandade filmsnuttar från igår och idag:


Rhino och Ryan förälskade sig i exakt samma pinne, förståerligt eftersom det finns så få pinnar i skogen *skratt*



Rejsande hundar men när kameran togs fram syntes inget av det, men man ser på filmen hur fritt dom får röra sig och verkligen njuta av att vara hund =)



  På detta filmklipp kan man skymta på Rhinos ben och tassar hur "rent" det var i de stora dikena där han envisades med att plöjja fram =)



 Eftersom Rhino gjorde lerinpackning så ville han avsluta sin spa promenad med ett dopp i sjön, tja vad ska jag säga, han blev av med leran iallafall *skrattar* Det kom inte med på filmen när han simmade helt nöjt runt innan jag väl fick upp honom =)



  Vovvarna på promis =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards