Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Camilla - 27 november 2011 19:58

Så är hon äntligen här, här hemma hos oss, vågar knappt tro det är sant   Nu är Aysha här för att stanna och en lååååång väntan är över för vår del, jösses vad det gått sakta tycker jag, men nu äntligen kom den här dagen.


Aysha känns som en tjej som finner sig snabbt i nya situationer, hon åt sin mat och sen gick hon och la sig och har sovit sen dess vi kom hem. Förstår att hon är trött, har varit väldigt intensiva dagar för henne de senaste dagarna. Skönt att flygresan gick så bra för henne och att hon tog det så bra som hon gjorde!


Något jag inte behöver oroa mig för den närmaste tiden är ju hur jag ska få vältränade armar *skrattar* Det kommer Aysha se till på koppelpromenaderna att jag får, men det är något vi får träna på, hon är ju inte så van att gå kopplad.


Just nu känner jag mig lika trött som Aysha så det blir tidigt i säng ikväll, och kan ni tänka er, imorgon vaknar jag upp till en dag med en alldeles egen hund här hemma!!!!


Voglio ringraziare precedente proprietario Aysha di questa opportunità e che io possa avere Aysha nella mia vita! Sono così felice e farò del mio meglio per il suo occhio per stare tranquillo e avere una grande vita qui con noi! Grazie Angela


  

Aysha är inte stå tränad alls, men skötte sig riktigt fint ändå =)


  

En trött Aysha =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards