Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Camilla - 16 november 2011 08:24

Idag är det onsdag och jag sitter och väntar på att få åka och klippa mig, ska bli skönt att tunna ur håret, har ju som en stor kalufs på huvudet    Efter att ha varit ledig nu i en vecka får jag dra mitt strå till stacken och gå och jobba inatt, blir en lång natt för jag ska börja redan halv sju och slutar kvart över sju imorgonbitti, så tror ni jag kommer se i kors imorn när jag ska åka hem?    


Igår var jag och köpte 2 nya böcker, kunde inte låta bli, det fick bli kontaktkontraktet och så en bok om brukslydnad. Jag kan ju verkligen inget om bruks så nu tänkte jag att jag skulle få lite mer information om det. Började läsa kontaktkontraktet igår och har bara hört bra saker om den boken och har själv tittat lite i den tidigare, men aldrig läst den.


Fick bli en klicker också och en ny belöningsleksak till Aysha, jag har ju ett gäng olika leksaker här hemma sen tidigare men tyckte att just den här leksaken kan bli bra att ha i fickan och lätt att ha med sig och bra att ha dragkamp med. Tror att den är rätt hållbar också och som pricken över iet så var den billig dessutom.


Nähäpp om man skulle ta och göra sig iordning istället för att sitta här och pladdra strunt   


Önskar er alla därute en bra dag! 

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards