Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Camilla - 28 november 2011 19:38

Jag blev glatt förvånad igår kväll när jag gick ut sista rundan och upptäcker att Aysha valt att inte träna mina armar på den promenaden *skratt* Hon drog inte en enda gång i kopplet! Jag började med att ge henne en liten godbit så fort hon sökte kontakt och det resulterade i att hon sökte mycket kontakt vilket är positivt i mina ögon. Hon fick även godbiten bara vid min högra sida, så efter ett tag blev hon "bekväm" och insåg att det var lika bra att gå på den sidan så slapp hon gå runt för att få godisen.


Det blåste ju storm igår kändes det som, jag var orolig att fönstrena skulle komma in ett tag, men Aysha brydde sig föga om de konstiga ljuden som det faktiskt var. Hon sov som en liten prinsessa hela natten och brydde sig inte ett dugg när jag gick upp på morgonen utan sov vidare. När vi hade varit ute på morgon kissen, gick hon och la sig på en gång igen och tittade på mig som jag vore galen som ville gå upp sådär tidigt, precis som Tyra.


Tyra hatade tidiga mornar och inte mig emot, gillar att ta det lugnt på morgonen, så det passar mig perfekt med en liten Aysha som också är morgontrött.


På förmiddagen provade jag lite vad hon gillar att leka med nätbollen vi införskaffat åt henne. Jag rullade den och hon tittade på mig som att, jaha och? Men när jag tog upp den och visade att jag ville ha dragkamp med henne var hon med på noterna direkt och det känns som ett stabilt grepp hon har om leksaken under lekens gång.


Överlag känns hon som en lugn och stabil tjej, morgonpromenaden bjöds på kontakt och inget dragande i kopplet så jag är glatt överraskad eftersom hon inte är så mycket koppeltränad.


Åh vad jag ser fram emot att utvecklas tillsammans med denna lilla tjej!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards