Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 24 november 2011

+1

Av Camilla - 24 november 2011 09:34

Idag är det torsdag och jag är ledig, jag önskar mig lite  , behöver sol nu när det varit så grått och trist i flera dagar. Det är tur att man har lite kött på benen när det ska till att ringas runt till försäkringsbolag eftersom jag ska teckna ny försäkring. Har bestämt mig för Agria den här gången med, har aldrig haft problem med dom och har haft mina tidigare 2 hundar täcknade i Agria så jag fortsätter med dom. Något jag däremot kan tycka är att dom borde ha mer utbildad personal som svarar när det ringer folk som vill ha en försäkring, blir ju konstigt när dom inte kan svara på frågor om försäkringen.


Jag vill ju ha färskfoder till Aysha, men känner att jag vill ha Fodax, gillar deras koncept med själva fodret att det är uppdelat i kakor eller vad man ska säga, och det kladdar inte   Men nu är det som så att Fodaxbilen kommer inte till Etuna förrän i januari nästa gång, så jag får införskaffa torr foder tills dess tänkte jag. Har lite olika foder att välja mellan så får se vad jag tar.


Det har blivit ändrade planer så vi kommer hämta Aysha på söndag istället, tänk att en dag till kan kännas som en evighet, men längtar man så längtar man och då är tiden mycket långsammare än vad den normalt sett är, eller såklart det känns så iallafall. Så nu får det gärna bli söndag tycker jag så vi får hämta hem vår nya fyrbenta vän.


Jag önskar er alla en toppen dag därute, jag hoppas att min blir bra när man är ledig och allt! 

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards