Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Camilla - 13 september 2011 08:34

  Godmorgon mina vänner därute! Inte min grej att gå upp tidigt på morgonen, men idag gjorde det inget för strax innan jag vaknade hade jag en dejt med en vit liten piraya i min dröm så jag vaknade med ett leende.


Hon kom ifrån skogen och sprang som ett vitt sträck rakt emot mig och tacklade mig som hon brukade göra och jag satte mig på huk och hon kom fram och pussade mig i hela ansiktet   Åh vad det var roligt att få möta dig igen!


Jag skrattade och sa att vad gör du här min älskade lilla prutta   och då tittade du bara på mig med dina otroligt mörkbruna ögon och jag fylldes av glädje och kärlek och så pussade du mig lite till för att sen rejsa runt mig och se sådär lycklig ut.


Åh vad det gjorde mig gott att se dig så lycklig och sprallig och jag tackar dig för att du besökte mig inatt och hoppas vi möts igen i drömmarnas land innan det är dags en dag att ses på andra sidan.


Jag önskar er alla därute en toppen dag!



    


              Tyra i ett nötskal att nästan inte ha någon tass alls i backen när hon flög fram. Älskade Tyra, du äger mitt hjärta, men hoppas att när det är dags för mig att välkomna in en ny fyrbent vän i mitt liv att du lämnar lite plats till den och visar mig vad jag ska gå för väg och vilken valp jag ska välja

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards