Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Camilla - 22 september 2011 08:44

Min sambo har döpt om Poppis till Clownen, och jag tycker det passar ganska bra faktiskt   Han är lite som en clown och ser lite ut som en clown det lilla busfröt.


Natten har gått bra och vi har precis ätit frukost och clownen har somnat djupt och tänkte låta han sova en stund så magen får vila lite innan vi drar till skogs. Det har regnat massor inatt så hoppas att vi får lite uppehåll idag på vår skogsfärd.


Poppis är en sån snäll hund med motor i, han har glimten i ögat hela tiden och bjuder gärna upp till lek. Kan inte beskriva hur glad han såg ut när han hittade en kamptrasa här hemma igår när han kom hem hit. Han plockade upp den i munnen och sprang runt med den malligt och gjorde lekinviter till mig.


Poppan är en hund som vill ha mycket närhet, så fort han får chansen vill han ha närkontakt, något jag bara tycker är mysigt så länge man slipper tassar i ansiktet *skratt*


Nähäpp, till skogs och ta med kameran och fota lite, då blir både jag och clownen glada. Han får springa runt och jag får ta kort, kan inte bli bättre =) 

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards