Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Camilla - 2 december 2009 11:24

Imorse åkte jag upp till hundklubben för att träna. Det var helt stilla och kallt. Tyra fick ha täcke på sig. När hon hoppade ur bilen och kom ner på gräsmattan så tittade hon på mig som att jag var helt knäpp. Skulle hon behöva gå runt i det här kalla stela gräset? Det glömde hon ganska snart när vi körde igång med träningen. Jag har inte tränat på några dagar så jag misstänkte att hon skulle vara lite väl överenergiskt,men hon hade en fin energi och var alert att jobba med. Jag passade på att ta några bilder på fröken. Jag försöker få henne att tycka att konerna inte är något spännande, men i början när jag ställer upp dom så är hon ruskigt nyfiken =) Haft en bra förmiddagen med lilltjejen som blev trött at träningen. Härligt att det har frusit på lite så man slipper en massa smuts och blöt hund inne =) Ha en bra dag allihopa!

                        

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards