Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Camilla - 13 december 2009 09:10

Igår spenderade jag dagen i Sthlm på Älvsjömässan. Alltid lika roligt att titta på hundar och några av Tyras syskon var där, både kullsyskon och större syskon och så var Tyras uppfödare där såklart. Tyra är så olik sina syskon, men till sättet  är hon nog mest lik Lilo, iallafall när det kommer till att se glad ut när man vill hälsa *skrattar* Annars så spelar min lilla älskling i en egen liga. Jag förstår ju inte så mycket av själva utställningen och dess termer och så vidare, men om ni är nyfikna på hur det gick, kan ni gå in på www.capatosta.se. Hur som helst så förstår jag att det gick riktigt superbra i slutet iallafall *skrattar* Snacka om att inte ha så mycket koll. Jag blev rätt trött snabbt, hundar överallt och människor överallt och försökte hela tiden hålla koll så jag inte skulle kliva i en varm stor bajshög som kunde dyka upp när man som minst anar det. Jag trodde att jag skulle handla mer än vad jag gjorde, blev bara lite hundgodis och en almanacka. Fast Tyra har ju redan massa grejer så det är förvisso inte så konstigt, man kan ju inte handla för handlandets skull, fast det inte skulle vara konstigt om jag gjorde det =) Ja, ja hur som helst så var det en rolig dag! Nu är det ett år kvar till nästa stora Sthlm. Ska bli roligt att se var jag och Tyra står då i vår träning osv. Ha det bäst allihopa!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards