Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Camilla - 12 september 2009 19:12

Vi började morgonen med att åka upp till Odlaren. Daggen låg över gräsmattorna och det var alldeles tyst och solen sken. Vi var helt ensamma däruppe ( inte så konstigt en lördagmorgon ). Jag hade som upplägg att vara lite roligare i träningen och ha korta pass. Jag tyckte det gick frammåt, Tyra gillade mitt roligare jag och blev mer taggad att försöka, men hon är nog en liten bekväm donna som gärna testar den enkla lösningen först. Hon tyckte att det räckte med att sätta sig bakom och titta på mig när jag vände mig om och undrade var hon tog vägen. Hur som helst så gick det bättre än jag trodde det skulle göra och det var kul. Jag hoppade över slingan idag, klarar nog inga fler orm möten och det är inget jag tänker träna på *skratt* Vi drog sen vidare till Bruks. Pillan skulle ha kurs där med Sigge. Jag lyckades ta ett rätt roligt kort på honom som jag lägger upp, snacka om att jag lyckades fånga honom i rätt ögonblick. Sigge är ju så otroligt duktig, synd att platsliggningen inte funkar så bra, om Pillan lyckas få bukt på den, så kan Sigge gå långt. Han har sån skärpa när det är träning på gång och han tycker det är livet att få jobba på planen med sin älskade matte. Det är ett rent nöje att se dom tillsammans. Efter bruks åkte vi hem och pausade med lite mat och sen upp till Odlaren igen, tränade lite lätt bara, Tyra var rätt seg, vilket jag förstår. Sen åkte vi hem och båda somnade som stockar, det var behövligt. På kvällen åkte vi upp en stund till, men nu hade vi bara skoj, busade och lekte. En riktigt skön dag måste jag säga. Nu sover min lilla tös gott igen, laddar upp batterierna inför morgondagens äventyr. Har inget inplanerat, bara ta det lugnt tror jag. Godnatt gott folk!

    

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards