Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Camilla - 18 september 2009 21:47

Tyras bror Miilo som också är vit med röda tecken har skaffat sig en blogg. Eller snarare hans matte har skaffat dem en blogg =) Jag har länkat till den på min sida så det är bara att gå in och kika på fina Miilo. Brorsan är mycket större än Tyra. Jag tycker det vore roligt att få se dom leka någon gång eftersom dom båda är så pass mycket vita. Fast storleksmässigt är dom raka motsatsen iallafall. Tyra är så hög och smal medans fina Miilo är grov och en stor kille. Tycker absolut att ni ska gå in på deras blogg och titta på söta Miilo. Aldrig blir det den 29e. Då ska jag och Tyra packa träningsväskan och åka upp till stora staden ( Stockholm ) och träffa Maria ( uppfödaren ) och tror en av Tyras storebröder kommer ( Leon med matte Martina ) och om jag inte förstått helt fel även Tyras syrra Lilo med matte Carola ( hoppas jag inte minns namnet helt galet ) Vi ska ses och träna lite och umgås framför allt, det ska bli så roligt. Imorgon ska Tyra umgås med husse hela dagen, dom ska iväg på äventyr. Jag däremot styr kosan till Strängnäs och tittar på lydnadstävlingar. Nu är det hög tid för mig att sova, är så trötter. Godnatt allihopa!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards