Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Camilla - 19 september 2009 19:20

Dagen har spenderats i Strängnäs, det bjöds på lydnadstävlingar där. Vädret kunde inte bli bättre, strålande solsken, så det var underbart att sitta i solen och njuta. Jag älskar hösten när den bjuder på sånna här dagar, oslagbart! Jag är sån som person så jag glädjs åt andras lycka och framgång. Idag kände jag med hela mitt hjärta för Berit. Hon ställde upp i lydnadsklass 1 med sin boxer, Herta. Berit har kämpat ett tag för sitt LP1 och idag äntligen fick hon det! Det gjorde så gott i hjärtat att se henne så glad att det kom tårar i ögonen, stort Grattis Berit och bra jobbat! Det blev inga förstapriser för lydnasklass 3 idag, men tjejerna fick kliva upp på prispallen ändå. Stort grattis till er brudar, vet att ni fixar det nästa gång! Roligt att se Stella och Majken på pallen, tycker alltid det är något extra när det inte är en renoldad bruksras som står där, kalla mig larvig men så känner jag. Vissa raser är ju faktiskt mer medgörliga än andra inom olika områden. Jag saknar min Tyra, hon är iväg med husse. Jag har utformat ett litet upplägg runt min träning och Tyra. Tänkte att jag bara ska träna fotpositionen inne med klicker och sen börja köra blodspår lite mer aktivt. Skulle behöva en och annan klöv, någon som har en till övers som vill bli av med den? =) Jag ska spendera hela natten vaken på mitt jobb, så jag hoppas att Tyra och husse inte kommer hem alltför tidigt imorgon så jag hinner sova lite. Jag vill tacka alla i Strängnäs för en trevlig dag och för det trevliga sällskapet! Sov så gott nu allihopa därute, jag hoppas att jag får en kort och lugn natt =) Over and Out.

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards