Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Camilla - 3 oktober 2010 20:23

Tror att Tyra börjar bli så som de flesta upplever sina hundar efter bara någon dag när dom kastrerats. Idag har Tyra verkligen visat att hon har krut i kroppen som bara måste visa sig på något sätt. Vi har varit ute på landet idag hela dagen. Mamma bjöd på godare än godaste lunchen, lax i ugn och kall sås ( som man kan dricka för att den är så god ) och kokt potatis, kan inte säga annat än mumms!!!


Jag kände att jag ville ta lite kort på Tyra så vi gick ut och jag la ut hennes fäll och satte henne där, hon satt så fint och jag tog kort. Men tyckte sen att själva kopplet inte skulle vara med i bilden så jag tog bort det. Och Tyra är lite sån att så länge kopplet sitter i halsbandet, fast det kan ligga brevid henne så sitter hon still. Och jag trodde ju någonstans att hon skulle fortsätta med det, men när kopplet togs bort men låg brevid henne så tog kängurun över hennes kropp. Hon blev så överlycklig över att få vara "fri" att hon drog två spunkvarv runt mig, men jag blev livrädd och tänkte på hennes stygn och mage. Jag röt till åt henne för jag blev så rädd och då tvärnitar hon och kommer till mig och sätter sig på mina fötter. Gumman då, kändes så dumt att bli arg på henne men var egentligen inte arg, mer rädd, men det förstår ju inte hon. Men kollade på stygnen och alla satt kvar så hoppas att det inte gjorde någon skada.


Jag fick några fina kort på tösen, men lägger upp dom imorgon. Skönt att Tyra visar sig piggare då och då, men hon kräks varje dag och har inte druckit sen operation så att något är fel det är ju uppenbart, men jag vill inte spekulera, har besök hos veterinär imorgon så får se vad som sägs.


Blir ju ingen foderutredning via färskfoder iallafall eftersom hon total vägrar stoppa det i munnen, så får se vad det finns för andra alternativ. Nä, ska lägga mig nu, vi ska vara i Västerås imorgon kl. 8 på morgonen så blir till att åka tidigt, så vill försöka somna tidigt. Något säger mig att jag kommer sova dåligt, men hoppas John Blund är envis ikväll och slår mig hårt i huvudet, det behövs nog.


Godnatt allihopa därute, och ni som inte har kramp i tummarna redan får gärna hålla dom lite till inför morgondagen.

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards