Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Camilla - 5 oktober 2010 20:36

Idag kändes det som månen trillade ner när vi kom hem från landet. Tyra går raka vägen till vatten skålen och nu är det bäst ni sätter er ner om ni inte gör det redan, hon DRACK VATTEN!   


Det lät som ljuv musik i mina öron när det plaskade runt i vattenskålen. Skönt att Tyra dricker igen, det var första gången på 13 dagar, så det var verkligen på tiden.


Tyra har mer än mkt energi i kroppen just nu, att se henne nu är som att ha sett Tyra i sitt esse och snabbspola det *skrattar* Man skulle kunna säga att turbon på henne har skenat iväg helt.


Känns härligt att hon är tillbaka, dessvärre börjar klådan komma tillbaka också, men inga utslag än så länge, så imorgon blir det stor rengöring av öronen och sen dusch för donnan.


Nu vet jag vad hemligheten bakom ett snabbt sittande är, att inte aktivera hunden på nästan 2 veckor och sen säga sitt, hunden sätter sig nästan innan man ens tänker ordet sitt *skrattar*


Det måste upplevas egentligen men ska försöka återberätta:


Jag sitter vid datorn och kollar mailen, när jag hör hur Tyra pysslar med något i hallen, jag vrider på huvudet och då gör hon som ett avstamp i golvet med framtassarna och tittar på mig med bus i ögonen och en stor röd stickad socka i munnen *skrattar* Hon blev övernöjd att jag såg sockan och drog in i sovrummet där hon sen konverterade till en pingisboll för att se till att sockan inte under några som helst omständigheter skulle hamna i fel händer *gapskrattar* Hon är väl för underbar mitt lilla vita vilddjur.


Godnatt gott folk, sov så gott!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards