Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Camilla - 8 april 2010 08:17

1. Mitt liv varar i bara ca 15 år. Skild från dig betyder sorg för mig, tänk på det när du skaffar mig.

2. Ge mig tid att förstå vad det är du begär av mig.

3. Gör mig tillitsfull ty du är hela mitt liv.

4. Var inte arg på mig för länge åt gången och spärra inte in mig som straff.

5. Du har ditt arbete, dina nöjen, jag har bara dig.

6. Tala till mig även om jag inte förstår dina ord, för din stämma översätter allt.

7. Vet du att jag aldrig glömmer hur du är mot mig.

8. När du slår mig tänk då på att mina tänder med lätthet kan krossa din hand, men jag använder inte min makt.

9. När du blir irriterad på mig för att du själv har bråttom tänk då på att jag kanske har ont någonstans eller bara är utled och less på allt.

10. Ge mig tid när jag blir gammal ty även du blir gammal en dag.

11. Var hos mig när jag har det svårt, ty allt blir lättar för mig om jag har dig. Jag älskar bara dig. 


Kram från din hund.



Den här hittade jag på Strömsholm på en anslagstavla, jag tyckte den var så oerhört vacker och talade rakt in i ens hjärta. Tyra min Tyra, vad jag älskar dig och hoppas att jag är dig en värdig livskamrat =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards