Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Camilla - 3 oktober 2011 19:53

Har suttit och kikat runt lite på andra som har hund och deras bloggar och vad roligt det är att titta på filmklipp från deras egen träning!! Jag blir lika glad och upprymd varje gång jag ser andra amstaffs jobba och när man ser deras energi och driv spricker jag alltid upp i ett leende, så underbart!


Jag kan ångra att jag inte filmade min och Tyras träning mer, men alltid lätt att sitta och vara efterklok, men med min nästa hund ska jag nog allt investera i en ordentlig kamera så jag kan filma bättre och på så vis även se vad jag själv gör för galet och behöver ändra på.


Jag tycker man blir så enormt taggad av att se andra träna och idag när jag och Pillan sågs en sväng och pratade hund och hennes och Torstens träning blev jag så sugen på att få träna hund. Jag vill ha en hund, nån som kan ge mig en? *skrattar*


Nä, min tid kommer och jag hoppas den är mer nära än vad jag tror och vet *fnissar hysteriskt hemlighetsfullt*


Jag vet att det kommer vara en tid som kräver mycket tålamod och energi till bas saker, men sen kommer vi kunna lägga energin på det roliga, träna lydnad =)


Jag har kommit fram till att med min nästa hund vill jag gå en brukskurs, jag kan inget om själva brukset så det vore ju roligt om man då gick en kurs och lärde sig mer om det.


Jag har planerna och vilja och energin, nu fattas bara det mest väsentliga, hunden *ler*


Inatt blir det jobb för min del, ni andra får sussa gott så tar jag över sovandet imorgonbitti när jag slutar kvart över sju =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards