Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Camilla - 4 oktober 2011 17:38

Jaha tisdag, idag är det tisdag och ännu en dag i mängden, jag är så uttråkad idag   Känner mig så rastlös, vill träna hund och vara ute i skogen och plocka svamp eller bara vara. Nu kan man visserligen dra ut till skogs iallafall, men nä inte riktigt samma grej utan hund.


Idag kom amstaffnytt, det är Svenska Amstaffklubbens tidning, jag har skickat in en artikel dit om Tyras historia. Även fast jag vet vad som stod var jag tvungen att läsa den och jag grät så tårarna sprutade   Skillnaden på nu och då är att idag kan jag gråta och sen går det över och jag minns de roliga och bra sakerna istället för att bara se ett mörker som är svart och dystert. Jag saknar henne varje dag som går utan henne vid min sida, men jag är säker på att där hon nu är lever hon rövare och har det riktigt kul och slipper allt lidande.


Något som gör mig riktigt glad är när jag läser på olika forum om hur bra det går för andra med deras tävlande och tränande! Jag hoppas att jag får joina dom längre fram och jag ser fram emot att lägga upp träningsplaner och planera in hur säsongen ska se ut både träning och tävlingsmässigt.


Nähäpp, man kanske ska sträcka ut på soffan en stund innan det är dags att masa sig till jobbet.


Ha en bra kväll allihopa och ta hand om er och era fyrbenta vänner!  

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards