Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Camilla - 6 oktober 2011 16:53

Det här är jag i ett nötskal, känner mig så rastlös men vet ju varför, men spelar ingen roll att jag vet för det ändrar ju inte på faktumet att jag är rastlös.


Jag vill att allt bara ska vara färdigt och klart och innan det är det så kommer jag vara rastlös och stingslig. Känns som att jag står i startgroparna men inte kommer iväg utan alla andra springer men jag sitter fast med superlim *ler*


Håller på att läsa en uppsjö av olika böcker, just nu pendlar jag mellan Rallylydnadsboken och Etologiboken och för er som inte vet är det hundböcker såklart.


Jag är ju sån som gillar att planera och i mitt huvud har jag redan satt upp ett gäng planer och strategier men vet att det inte kommer bli så när jag väl är där, för den här gången ska jag inte frångå min grundplan men därimellan kan man ju drömma lite såklart på hur man skulle vilja att allt såg ut. Klart att jag skulle kunna testa att göra så, men vet ju att det blir pannkaka i slutändan och det vill jag ju inte.


Nä mitt koncept är och kommer fortfarande vara när jag väl har hund igen att skynda lååååångsamt och inte rusa iväg och bli för ivrig.


Har gjort om bloggen lite igen, fick för mig ett tag att jag skulle ta bort den, men nä, i vår har jag haft den i 3 år så känner att det är för mycket minnen som försvinner om jag tar bort den. Är bara det att känns som att det är en hundblogg men den fylls inte med så mycket hund nu när jag är hundlös, men vem vet, det kanske rasslar till och så fylls den upp med en fyrfoting igen, jag hoppas att det blir förr än senare.

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards