Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg under september 2009

Av Camilla - 2 september 2009 08:21

Tyra är iväg med husse men kommer hem idag vilket jag tycker är skönt. Jag saknar henne så mycket när hon är borta. Fast jag vet ju att hon har det bra med husse, men jag trivs bäst när hon är hemma. Ikväll kommer min bror hem till oss. Han ha längtat efter Tyra, sa han, så det ska bli kul att se hur det funka idag. Han är ju egentligen rädd för hundar, men sen han lärde känna Varga så har det släppt lite. Varga som kunde vara hur bufflig och oförsiktig som helst, var en ängel med Anders, precis som att hon kände på sig att det var något annorlunda med honom. Tyra är ju valp och kör på i vanlig ordning *Skratt* Men eftersom Anders varit så pass mycket med Varga, har han lärt sig att inte vara lika rädd. Däremot kan jag se en lite blandad förtjusning i honom när han inte träffat Tyra på länge. Nu är det ett tag sen dom sågs, så får se hur det går ikväll. Tycker det är bra att Tyra träffar alla möjliga olika sorters människor, så hon vänjer sig vid det med. Var ett tag sen jag var upp till mitt jobb med Tyra, skulle behöva ta mig i kragen och gå dit, så hon får se lite rullstolar och träffa alla underbara barn. Det var allt för denna gång, men jag uppdaterar nog ikväll med bilder och text hur kvällen var med min älskade bror och Tyra. Ha en bra dag allihopa!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards